۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۵
کد مطلب : ۱۳۷۰۷
مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان:

مادران و همسران شهدا دفاعی زینب گونه از اسلام و انقلاب داشتند

مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان چهارمحال وبختیاری: رعایت عفاف و حجاب، اطاعت از ولایت و رهبری، حفظ حرمت خون شهیدان و ادامه راه آنان و حفظ ارزشهای دینی و فرهنگی پیام مادران و همسران شهدا برای زنان و دختران امروز جامعه است.
مادران و همسران شهدا دفاعی زینب گونه از اسلام و انقلاب داشتند
به گزارش جهانبین نیوز، قدرت رئیسی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ضمن تشريح فعاليتهاي بنياد در راستاي گراميداشت روز ملي تجليل از مادران و همسران شهدا همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنين(س) گفت: ۲۴ فروردین روز ملی تکریم از مادران و همسران شهیدان روزی حماسی است.

رئیسی همسران و مادران شهدا را نماد ایثار، فداکاری، اخلاص و گذشت دانست و بیان داشت: این زنان با تاسی به حضرت زینب (س) و حضرت ام البنین(س) با ترغیب و تشویق فرزندان و همسران خود به حضور درجبهه ها به دفاع از اسلام و انقلاب پرداختند.

وی رعایت عفاف و حجاب، اطاعت از ولایت و رهبری، حفظ حرمت خون شهیدان و ادامه راه آنان و حفظ ارزشهای دینی و فرهنگی را پیام مادران و همسران شهدا برای زنان و دختران امروز جامعه دانست و اذعان داشت: باید از ایثار و فداکاری و گذشت این زنان درس گرفت.

رئیسی با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از مادران و همسران شهیدان در استان تصریح کرد: بیش از ۵۶۰ همسر شهید در استان داریم که در این همایش از آنان تجلیل می شود.

وی گفت: ۲۰ مادر شهید در استان داریم که ۳ فرزند خود را تقدیم نظام و انقلاب کرده اند، ۱۰ همسر و مادر شهید، و یک مادر شهید که تک فرزند پسر خود را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

رئیسی هدف از برگزاری برنامه های تجلیل از مادران و همسران شهدا را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و الگوپذیری از زندگی این شیرزنان در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی عنوان کرد.

انتهای پیام/
مرجع : بام ایران خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۴۱:۰۱

1 Feb 2020